ارتقای کارایی و خلاقیت فضای کار با تجهیزات اداری مناسب
محل کار، دومین خانه‌ی ماست. جایی که بخش قابل توجهی از زمان و انرژی خود را صرف آن می‌کنیم. پس بدیهی است که چیدمان و تجهیز آن نقشی اساسی در ارتقای کارایی، خلاقیت و حس رضایت شغلی ما ایفا می‌کند. در این میان، تجهیزات اداری به عنوان ابزارهایی کارآمد، در شخصی‌سازی و ساماندهی میز کار و تسهیل دسترسی به ملزومات مورد نیاز، نقشی کلیدی دارند. از بایگانی و طبقه‌بندی اسناد تا ارسال نامه‌ها و انجام امور نوشتاری، وجود لوازم مناسب و باکیفیت، ضرورتی انکارناپذیر است.

دسته بندی “تجهیزات اداری” در سایت مستر دبی، به شما در تجهیز محل کارتان با بهترین و جدیدترین محصولات کمک می‌کند. از لوازم التحریر اداری گرفته تا لوازم کامپیوتری و تجهیزات شبکه، ما هر آنچه که برای یک محیط کار ایده‌آل نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 
لیست لوازم اداری
ست لوازم اداری با ساماندهی و طبقه‌بندی اسناد، ابزارآلات و ملزومات کاری، نظم و انسجام را به فضای کار شما هدیه می‌دهند؛ دسترسی آسان به لوازم مورد نیاز، سرعت عمل و دقت شما را در انجام امور افزایش می‌دهد و از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می‌کند. این لوازم تنوع بسیار بالایی دارند و می‌توان آن‌ها را به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد.
1. لوازم مصرفی اداری
این دسته شامل لوازمی هستند که به طور مداوم در حال استفاده و مصرف هستند و به مرور زمان تمام می‌شوند.
·  نوشت افزار
ماشین حساب، خودکار، مداد، روان نویس، پاک کن، تراش، مداد رنگی، ماژیک، هایلایتر، غلط گیر، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، دفترچه یادداشت ، قیچی و…
·  کاغذ و مقوا
کاغذ A4، A3، A5، کاغذ تحریر، کاغذ کپی، مقوا، گلاسه، کاغذ رنگی و…
·  لوازم بایگانی
پوشه، زونکن، کلاسور، گیره کاغذ، منگنه، سوزن منگنه، پانچ، چسب نواری، چسب ماتیکی و…
·  لوازم پستی
پاکت نامه، تمبر، تیپاکس، بابل رپ و…
·  لوازم نظافتی
دستمال کاغذی، مایع دستشویی، شوینده سطوح، کیسه زباله، دستمال مرطوب، سطل زباله و…
2. لوازم برقی اداری
برای اداره یک شرکت یا مؤسسه، علاوه بر ملزومات اداری شامل وسایلی مثل خودکار، کاغذ و پوشه، نیاز به تجهیزاتی فراتر از این موارد خواهید داشت. دستگاه‌های برقی و الکترونیکی بخش مهمی از ملزومات هر اداره هستند که اگرچه در ابتدا هزینه‌برتر به نظر می‌رسند، اما در بلند مدت منافع زیادی برای شما به ارمغان می‌آورند.
·  کامپیوتر و لپ‌تاپ
ابزار اصلی کار در هر دفتر کاری، کامپیوتر یا لپ‌تاپ است. تنوع این محصولات در برند، مدل، پردازنده، حافظه و سایر مشخصات فنی، انتخاب را برای کاربران دشوار می‌کند. انتخاب مناسب این ابزار، به نیازها و نوع کاربری شما بستگی دارد.
·  پرینتر، اسکنر و فکس
این سه دستگاه، مجموعه‌ای پرکاربرد برای چاپ اسناد، اسکن تصاویر و ارسال و دریافت فکس هستند. پرینترها در انواع مختلف لیزری، جوهر افشان و سوزنی عرضه می‌شوند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.
·   تلفن سانترال
سیستم سانترال، امکان برقراری ارتباط داخلی و خارجی را برای کارمندان فراهم می‌کند و به مدیریت تماس‌ها و افزایش راندمان ارتباطی در محیط کار کمک می‌کند.
·  تجهیزات شبکه
مودم، روتر، سوئیچ و… از جمله تجهیزاتی هستند که برای اتصال به اینترنت و ایجاد شبکه داخلی در ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند.
·   ماشین‌های اداری
ملزوماتی مانند پرفراژ، صحافی، ریسوگراف و… از دیگر لوازم پرکاربرد در ادارات هستند.
·   لوازم جانبی
موس، کیبورد، مانیتور، حافظه جانبی، وب کم و… از جمله لوازم جانبی هستند که به کارایی و راحتی کار با کامپیوتر و لپ‌تاپ کمک می‌کنند.
·   تجهیزات امنیتی
جهت حفظ امنیت مالی و جانی سازمان و کارکنان، دوربین مداربسته، دزدگیر، سیستم اعلام حریق و… از دیگر لوازم مورد نیاز در اداره‌ها می‌باشند.

 
خرید اینترنتی تجهیزات اداری از مستر دبی
مستر دبی یک فروشگاه آنلاین معتبر است، که امکان خرید لوازم اداری اصل و برند را برای شما فراهم می‌کند. این فروشگاه تنوع بالایی از محصولات را از برندهای معتبر جهانی مانند زبرا، اچ پی، اپسون، کنون و … ارائه می‌دهد. شاید در نگاه اول، تهیه لوازم اداری رومیزی باکیفیت، هزینه‌ای اضافی به نظر برسد. اما این دیدگاه، در بلندمدت به نفع شما خواهد بود؛ لوازم باکیفیت، عمر طولانی‌تر و کارایی بهتری دارند.

شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی مستر دبی، انواع تجهیزات اداری مورد نیاز خود را، به صورت آنلاین و با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.